zondag 18 maart 2012

Spring butterfly

Iedere week probeer ik iets nieuws te verzinnen om mijn nagels te versieren. Ik wilde heel graag een keer een nailart doen met mijn Fimo figuurtjes. Vandaag is het dan zover en dit is het resultaat. Sommige foto's zullen een beetje wazig zijn, maar dat komt door mijn Iphone. Kijk verder voor meer foto's van deze nailart en welke kleuren ik heb gebruikt.

Het glitter effect was erg moeilijk in beeld te krijgen, maar in de laatste zie je ze het best. Het is C08 It is an ice day van de nieuwe limited edition collectie Million Styles van Catrice. De glitters in dit lakje zijn een beetje holografisch waardoor je er maar naar blijft kijken, echt een aanrader! De roze kleur is Meet me at coral island van Catrice die nieuw in het assortiment zit en momenteel mijn favoriete lakje is! De fimo figuurtjes heb ik gekocht op de uiterlijke verzorgingsbeurs waar ik hier over schreef. Om deze goed te bevestigen heb ik onder het figuurtje een beetje topcoat gedaan en uiteindelijk nog een topcoat over het geheel gedaan zodat hij extra goed vast zat. Alle figuurtjes zijn 5 dagen blijven zitten en toen moest ik ze er helaas af halen omdat ik moest werken.

2 opmerkingen: